Werkwijze
Ons kantoor verzorgt de administratie voor ondernemingen zoals de ZZP-er, de V.O.F. en de B.V. Dit gebeurt op één van de volgende manieren:
- Per maand of per kwartaal boekt u zelf de administratie. Per e-mail of anderszins bezorgt u de geboekte administratie op kantoor. Deze wordt gecontroleerd en eventueel gecorrigeerd. Vervolgens wordt de aangifte omzetbelasting opgesteld en ingediend bij de Belastingdienst. Het is ook mogelijk dat u de aangifte omzetbelasting, na een korte instructie, zelf opstelt en middels uw eigen NL code en wachtwoord bij de Belastingdienst indient. Het is ook mogelijk om u aan te melden in ons boekhoudpakket, u kunt dan online uw administratie zelf verwerken en wij hebben dan direct inzicht in de door u geboekte gegevens en kunnen indien nodig snel bijsturen.
|
- Per maand of per kwartaal bezorgt u de administratie en andere benodigde documenten op kantoor. Na verwerking ontvangt u digitaal het resultaat en de balans zodat u altijd op de hoogte bent van de actuele stand van zaken. Tevens wordt de aangifte omzetbelasting opgesteld en ingediend bij de Belastingdienst. U ontvangt digitaal een copie van de aangifte met het te betalen bedrag en alle betaalgegevens. Doet u zaken met andere EU landen dan verzorgen wij ook de aangifte intracommunautaire leveringen/prestaties voor u.
|
Uw administratie in vertrouwde handen.
|
Om ervoor te zorgen dat uw administratie in vertrouwde handen blijft en om persoonlijk contact met u te kunnen houden, komen wij, indien gewenst, de administratie periodiek bij u ophalen en retourneren zonder dat hiervoor extra kosten in rekening gebracht worden. Dit geldt voor cliënten binnen de gemeente Amersfoort.
|